Головна »»» Не по темі

Як перевіряти мобільний телефон при отриманні

Отже, Ви зважилися придбати мобільний телефон.Сподіваюся, Ви довго думали, вивчали ринок пропозицій, рейтинги продавців, технічні характеристики, комплектації, переглядали сотні фотографій. Але зараз не про це.

Я хотів би поділитися з Вами своїм досвідом покупки телефонів. Післяплатою або по передоплаті неважливо, головне - отримати той товар, який не принесе Вам розчарувань, втраченого часу і грошей. А зараз, коли на одному тільки Aukro.ua 27816 пропозицій телефонів і смартфонів, ця тема найбільш актуальна.

Почнемо з того, що треба взяти з собою:
1. Ліхтарик, так як освітлення не завжди дозволяє зробити ретельний огляд гаджету.
2. Серветки для того, щоб протерти телефон і перевірити наявність сколів, подряпин, потертостей. Деякі недобросовісні продавці спеціально висилають замилені і покриті відбитками пальців девайси для того, щоб важче було визначити наявність пошкоджень - особливо стосується післяплатою - коли претензію треба робити на місці.
3. Навушники (якщо немає в комплекті) для чого, я думаю, здогадаєтесь самі.
4. Зарядний (аналогічно з навушниками).
5. Другий телефон (для перевірки мікрофона, динаміків).
6. Кілька сім-карт, а при отриманні IPhone - мікро-сімкарти для перевірки блокувань мережі.
7. Ну, і документи на одержання вантажу теж не забудьте, а то все, що я написав вище, виявиться марним.

Тепер про те, що ми робимо в офісі кур'єрської служби.
1. Не соромимося, отримуємо телефон в руки, сідаємо за спецстолік (в офісах кур'єрських компаній є такі). І починаємо вивчати телефон так, як ніби ви в магазині мобільного зв'язку і продавець-консультант дав Вам телефон в руки, а сам відійшов - тобто з пристрастю.
2. Якщо телефон кнопковий перевіряємо всі до єдиної кнопки. У тому числі Вимкнення-Включення, Гучність, камера, блокування і т.п.
3. На сенсорних відповідно перевіряємо роботу сенсорів і присутніх фізичних кнопок.
4. В обов'язковому порядку перевіряємо GSM модуль, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, датчик наближення, датчик яскравості і т.п. Як це зробити? Просто включаємо потрібну функцію і дивимося на реакцію телефону.
5. Важливий пункт - камера, робимо кілька знімків і записуємо відео, з наступним відтворенням, так само можна перевірити диктофон.
6. Робимо вхідні та вихідні дзвінки, відправляємо СМС.
7. За допомогою мікрофібри протираємо телефон і перевіряємо цілісність покриттів.
8. За допомогою ліхтарика перевіряємо роз'єми і стики. Сильно зношені роз'єми або стики з купою бруду, говорять про те, що телефоном користувалися недбало, а можливо навіть ронили або мочили.
9. Якщо у телефону знімається кришка, то перевіряємо маркери вологи, і акумулятор на здуття - роздутий акумулятор в більшості випадків говорить про вік телефону.
10. Звичайно ж, перевіряємо IMEI на коробці і на апараті, а також у гарантійному талоні, якщо такий є. Цей пункт не завжди стосується iPhone Apple, так як його офіційно немає в Україні й існують різні шляхи ввезення цих телефонів.

Якщо в ході перевірки телефону з'ясувалося, що він не відповідає опису
1. Звертаєтеся до адміністратора компанії-перевізника і складаєте акт огляду товару.
2. Телефонуйте продавцю і описуєте йому ситуацію. У більшості випадків вихід знаходиться.
3. Якщо зв'язку із продавцем немає:Накладений платіж - відправляєте назад (слава богу, Ви не відійшли від офісу компанії перевізника). І домовляйтеся не робити ніякої передоплати за доставку. Або робити тільки в одну сторону. Так потім повернути її дуже проблематично.Якщо це передоплата, то забираєте телефон, і намагаєтеся зв'язатися з продавцем, паралельно повідомивши в службу підтримки Aukro.ua про інцидент. І пам'ятайте, що не потрібно робити покупки поза Aukro.ua, навіть якщо продавець з рейтингом пропонує зробити це. Така угода не безпечна, і Ви ризикуєте втратити гроші і нерви, і що найприкріше - нікому нічого не доведете. Повірте!!!

 
01.11.2012
3320 переглядів